Alternativy firemním značkám

Osvěžujícími alternativami „firemních“ značek Volkswagen u mohou být nabídky dceřiných automobilek. Luxusní limuzíny Audi, sportovní Porsche, jihoevropský temperament SEATů, nebo některé modely Škoda, to vše dává koncernu pokrytí v podstatě celého trhu. K tomu stále populární Transportery a průnik do trhu nákladních vozů (Scania) – to vše je skladba nabídky, která dává firmě velkou jistotu a stabilitu a přispívá k pozici jedničky na světovém automobilovém trhu.

Dealer na každém rohu

I s takovou nadsázkou by se dalo charakterizovat postavení firmy ve světě. Dealer ale není tím, co je nejdůležitější. Tím je síť servisních středisek a zázemí pro řešení problému každého zákazníka všude na celém světě. A to je pro zákazníka to nejdůležitější – moci se obrátit bez problémů na autorizovaného zástupce, který pomůže s řešením veškerých případných potíží.

Alternativy firemním značkám
4 (80%)1